Форма входу

Календар

«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування

Оцените мой сайт
Всего ответов: 93

Корисна інформація

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0




Вторник, 19.03.2024, 05:06  
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS

ДОЗВІЛЬНИЙ  ЦЕНТР

  СКАДОВСЬКИЙ     РАЙОН

Главная | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход
Потрібно знати


Користувачі Єдиних та Державних реєстрів можуть отримати електронні ключі в Міндоходів

13.12.2013

Акредитований центр сертифікації ключів, який діє при Міндоходів, буде надавати безкоштовні сертифікати користувачам Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України.

Для отримання цифрового підпису громадянам необхідно звернутися до пунктів реєстрації користувачів центру.

На сьогодні в Україні функціонує 104 таких пункти.

З 1 листопада 2013 року посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів формуютьсяна два роки.

Ключі електронного цифрового підпису, видані Центром, дозволяють звітувати в режимі он-лайн не тільки в органи Міндоходів, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України.

 

http://minrd.gov.ua/media-tsentr/novini/123580.html

///////////////////////////////////

Щодо надання роз’яснення порядку видачі дозволів на розміщення відходів та затвердження лімітів на утворення і розміщення відходів (крім небезпечних)

02.12.2013

Лист Держпідприємництва від 22.11.2013 № 10978



На адресу Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва надійшов лист ПАТ «Бель Шостка Україна» від 23.10.2013 № 639 щодо надання роз’яснення порядку видачі дозволів на розміщення відходів та затвердження лімітів на утворення і розміщення відходів (крім небезпечних), у зв’язку з чим повідомляється наступне.

Частиною другою статті 20 Закону України «Про відходи» (далі - Закон) визначено, що до повноважень обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері поводження з відходами належить, зокрема, видача відповідно до закону дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (крім небезпечних відходів).

У статті 32 Закону зазначено, що з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється, зокрема, вести будь-яку господарську діяльність, пов'язану з утворенням відходів, без одержання від уповноважених органів виконавчої влади у сфері поводження з відходами лімітів на обсяги утворення та розміщення відходів.

Преамбулою до Закону визначено, що зміни, передбачені пунктом 1 розділу ІІ Закону України від 16.10.2012 № 5456-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації повноважень органів виконавчої влади у сфері екології та природних ресурсів, у тому числі на місцевому рівні» (далі – Закон 5456-VI), в частині положень, які стосуютьсяпередачі повноважень від територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласним, Київській, Севастопольській міським державним адміністраціям, органам виконавчої влади Автономної Республіки Крим, набирають чинності з 18.05.2013.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2013 № 159 «Про ліквідацію територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища» територіальні органи Міністерства охорони навколишнього природного середовища було ліквідовано, а виконання ними повноважень припинено з 17.05.2013.

У зв’язку з вищенаведеним, у складі облдержадміністрацій утворено відповідні підрозділи.

Тобто, повноваження щодо видачі документів дозвільного характеру передано облдержадміністраціям та вступили в дію з 18.05.2013, а отже, на рівні Закону Українивизначено дозвільний орган, який уповноважений видавати дозволи на розміщення відходів, як того вимагає частина перша статті 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Порядок розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1218 (далі – Порядок).

Так, до вказаного Порядку 07.08.2013 внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» № 748 в частині повноважень обласних держадміністрацій щодо розгляду та видачі дозволу на розміщення відходів.

Відповідно до пункту 12 та 13 Порядку (із змінами) власники відходів, які здійснюють лише їх розміщення, до 1 квітня, а власники відходів, які утворюють та розміщують їх на своїй території, до 1 червня поточного року подають Мінприроди та відповідним дозвільним центрам заяви про одержання дозволу на розміщення відходів у наступному році.

Мінприроди, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації розглядають заяви і до 1 липня видають дозволи на розміщення відходів або надсилають власникам відходів повідомлення з викладенням причин відмови у видачі дозволів, встановлюючи термін повторного подання необхідних документів.

Крім того, пунктом 62 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України від 19.05.2011 № 3392 –VI, передбачено необхідність отримання дозволу на розміщення відходів.

Враховуючи вищезазначене, розгляд заяв щодо видачі дозволів на розміщення відходів та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів, що не відносяться до небезпечних, після передачі повноважень відповідно до Закону 5456-VI, здійснюють Обласні державні адміністрації. При чому, відповідні документи подаються на розгляд суб’єктами господарської діяльності виключно через дозвільні центри.

*************************

Наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 року № 11 затверджено бюджетну класифікацію, відповідно до якої плата за надання інших адміністративних послуг обліковується за кодом 22012500.

            Для отримання вказаних в таблиці документів дозвільного характеру, суб’єкту господарювання потрібно сплатити на вказаний в таблиці рахунок кошти та копію чека чи платіжки надати державному адміністратору у Дозвільний центр.

 Отримувач :- УК у Скадовському  районі / 22012500

Код отримувача (ЄДРПОУ): - 37888409

Банк отримувача (ГУДКСУ)- ГУДКСУ у Херсонській області

Код банку (МФО ГУДКСУ) - 852010

Номер рахунку- 31114028700267, ККД- 22012500

Плата за надання адміністративної послуги  :           

  отримання експлуатаційного дозволу від СЕС-  200грн

отримання експлуатаційного дозволу від  Вет.медицини- 200грн.

отримання Висновку державної санітарно- епідеміологічної  експертизи- 200грн.























*****

Що робити, якщо Вам у встановлений законом строк не видано документ дозвільного характеру та не надано обґрунтовану відмову у його видачі.

Відповідно до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» Ви може скористатися нормою щодо запровадження принципу мовчазної згоди - принципу, згідно з яким суб'єкт господарювання набуває право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру, за умови якщо суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою подано в установленому порядку заяву та документи в повному обсязі, але у встановлений законом строк документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі не видано або не направлено.

Копія заяви (опису прийнятих документів) з відміткою про дату їх прийняття є підтвердженням подачі заяви та документів адміністратору або дозвільному органу.

+++++++++++++++++++++++

Що робити, якщо Вам відмовлено у видачі документу дозвільного характеру.

Відповідно до частини 5 статті 4-1 «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» підставами для відмови у видачі документа дозвільного характеру є:

- подання суб'єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком;

- виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.

Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру.

 Відмова у видачі документа дозвільного характеру за підставами, не передбаченими законами, не допускається.

===========================================================================================

 03 липня 2013 року«День відкритих дверей» у Дозвільному центрі районуНа виконання заходів Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава" та у рамках проведення в області тематичного тижня щодо реалізації завдань Президента України щодо створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу 03 липня 2013 року  в у Дозвільному центрі району було проведено "День відкритих дверей".

Основними завданнями функціонування Дозвільного центру є: створення сприятливих умов для розвитку підприємництва в районі; усунення правових, адміністративних, економічних та організаційних перешкод у розвитку підприємництва; спрощення та впорядкування дозвільних, узгоджувальних процедур; скорочення витрат часу суб'єктів підприємницької діяльності на отримання дозволів, довідок, погоджень, висновків, необхідних при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності

Роботу дозвільного Центру забезпечує державний адміністратор, який здійснює видачу суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечує взаємодію місцевих дозвільних органів по їх видачі. З метою забезпечення ефективної роботи дозвільного центру на офіційному сайті Скадовської районної державної адміністрації розміщено відповідну інформацію щодо функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності. 

У цей день до Дозвільного центру завітала чимала кількість суб’єктів підприємницької діяльності, яких цікавила інформація про порядок отримання окремих дозвільних документів. Усіх їх радо зустрічала господиня цього підрозділу – Державний адміністратор Дозвільного центру Ірина Прохорчук. У проведенні цього заходу також взяли участь заступник голови районної державної адміністрації Анатолій Розумний та в.о. начальника відділу економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації Любов Шеляєва.

Особливу зацікавленість у більшості гостей-підприємців викликала інформація стосовно порядку отримання окремих документів дозвільного характеру від новоутвореного Департаменту екології та природних ресурсів. Саме цим питанням Ірина Прохорчук приділяла більшість часу протягом усього дня, а також інформуванню підприємців щодо змін у чинному законодавстві на інших нормативних актах з питань надання дозвільних документів.

Крім того, з підприємцями було обговорено Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру, який було внесено 01 червня 2013 року Президентом України Віктором Януковичем на розгляд Верховної Ради України. Головною метою цього законопроекту є поліпшення умов ведення бізнесу шляхом усунення зайвих обмежень у провадженні господарської діяльності. Так, зокрема, відповідно до цього законопроекту передбачається скасувати значну кількість дозволів, зокрема у сфері поводження з відходами та агрохімікатами, зберігання зерна, використання водних ресурсів, ввезення радіоелектронних засобів загального користування. Також пропонується обмежити сферу дії та збільшити строк дії окремих дозволів, установити можливість провадження господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документа дозвільного характеру. Такі зміни стосуються дозволів у ветеринарній сфері, викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Прийняття даного законопроекту звільнить підприємців від обов’язку витрачати час на узгодження документів для провадження своєї діяльності. Документом передбачається встановити процедуру, за якою дозвільний орган здійснює всі необхідні дії щодо одержання погоджень, висновків та інших документів, необхідних для його видачі, без залучення суб'єкта господарювання.

Довідково: Скадовський районний Дозвільний Центр уже декілька років поспіль є одним з кращих в області та в цілому в Україні. За кількістю виданих дозвільних документів та наданих практичних консультацій суб`єктам підприємництва - є лідером серед районних Дозвільних центрів Херсонської області.

 ******************************

Адміністративні послуги, що надаються для населення у сфері земельних відносин стануть доступнішими

Верховна рада прийняла наступні законопроекти:

— «Проект Закону про внесення змін до Земельного кодексу України та до інших законодавчих актів у сфері земельних відносин (щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок» від 22.01.2013 № 1208-1;

— «Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок» від 30.01.2013 № 2130.

Так, першим законопроектом  передбачаються наступні зміни:

  • погодження документації, за якою здійснюється формування земельних ділянок, та внесення відомостей про земельні ділянки до Державного земельного кадастру, має здійснюватись органами, які функціонують за місцем їх розташування;
  • погодження проектів відведення земельних ділянок здебільшого на місцевому рівні передбачається здійснювати за місцем розташування земельних ділянок. Переважна більшість адмінпослуг, в тому числі і тих, що пов’язана із погодженням проектів відведення, має надаватись на районному (міському) рівні;
  • при здійснені погодження, передбачається заборонити проведення будь-яких обстежень, експертиз, інших робіт. Такі вимоги часто трапляються на практиці, коли для того, щоб отримати формально безкоштовний висновок, необхідно витратити чималу суму коштів на проведення не передбачених законом вишукувань, обстежень, експертиз (в тому числі тих, які проводяться «кишеньковими» фірмами). Це є недопустимим;
  • кожний погоджувальний орган має опрацьовувати проект виключно в частині його відповідності законодавству, дотримання якого він контролює. Крім того, кожен погоджуючий орган має здійснювати розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно і не може вимагати попереднього погодження проекту іншими органами тощо.

 

Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

З текстом законопроекту можна ознайомитися за посиланням http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=1208-1&skl=8

 

 Законопроектом про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок пропонується:

1) скасувати необхідність подання юридичною чи фізичною особою документів, що перебувають у володінні органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування, при отриманні дозволу на розроблення документації із землеустрою;

2) запровадити механізм відповідальності посадових осіб органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за невчасне надання висновку щодо погодження (не погодження) документації із землеустрою.

 

Текст законопроекту за посиланням http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=2130&skl=8

 

02.07.2013


**************************************************************

Розпорядження

голови Скадовської районної державної адміністрації

№101 від 20.03.2013 року

 

Про реалізацію в районі законодавства з питань надання адміністративних послуг

 

 

               

З метою забезпечення виконання Закону України від 06 вересня 2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 03 січня 2013 року №13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг», від 30 січня 2013 року №57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг», від 20 лютого 2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 листопада 2012 року № 862 "Про реалізацію в області законодавства з питань надання адміністративних послуг” та з метою вдосконалення системи надання адміністративних послуг в районі керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Затвердити план заходів щодо реалізації в Скадовському районі законодавства з питань надання адміністративних послуг (далі – план заходів), що додається.

2. Затвердити положення про центр надання адміністративних послуг Скадовського району, що додається.

3. Відповідальним виконавцям плану заходів, зазначених у пункті 1 цього розпорядження, забезпечити їх неухильну реалізацію та за результатами інформувати відділ економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації у встановлені терміни.

4. Відділу економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі районної державної адміністрації забезпечити узагальнення отриманої від відповідальних виконавців інформації та подальше інформування Головного управління економіки обласної державної адміністрації відповідно до визначених термінів.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Кулюка В.М.

 

 

 

Голова районної державної адміністрації

 

Є.О.Устинов

 

 






=====================================================

Дозвільні центри довели свою ефективність

21 листопада 2012 року відбулася Всеукраїнська конференція «Дозвільна система у сфері господарської діяльності: законодавче забезпечення та особливості реалізації на регіональному рівні» за участю Держпідприємництва, Мінекономрозвитку, Держархбудінспекції України та представників дозвільних центів.

Copyright MyCorp © 2024